fredag 11 december 2009

JULKLAPPSTIPS NR. 17







Jag har gått förbi AnnaLenas galleri många gånger på vägen hem. Varje gång har jag stannat och tittat i skyltfönstret och fascinerats över hur enkla bokstäver kan vara så vackra ihop. AnnaLena gör tryck, målar och gör en massa roliga saker. De små ugglorna i kedjor är ett annat exempel på hennes verk.

Gå förbi Nordenskiöldsgatan (vid Sveaplan) och se hennes saker! AnnaLena har en hemsida där ni kan se priser och material:http://www.mayorekeblad.se (jag ger er länken som vanligt till höger på sidan)

/Ida

3 kommentarer:

  1. Tjohoooo! Vad kul att du tipsar om mina saker! Alla är så klart hjärtligt välkomna in på min blogg, hemsida eller till ateljén!

    SvaraRadera
  2. Hejhej,
    Tack för mailet! Jag kommer jätte gärna in och hälsar på när jag tillfrisknat från min influensa/magsjuka...

    Du gör såå fina saker!

    SvaraRadera
  3. Va kul! Ett sånt här halsband fick jag i julklapp. Det är så sött.

    SvaraRadera