fredag 2 april 2010

Ingen mässa!

Ni kan med en gång avboka mässan. Tyvärr! Ledsen att jag gav er falska förhoppningar.
Mässan blir inte av för min del, pga flera anledningar. Jag ska inte ge Mässföretaget en känga på min blogg, men låt oss säga att det inte gick riktigt som jag hade tänkt.

Men - jag försöker se det ur den positiva synvinkeln - jag har träffat många nya duktiga vänner, som gör väldigt fina saker! Det är roligt. Till min födelsedag (som är på måndag) har jag önskat mig en viss plansch av fröken Mayor Ekeblad :). Jag hoppas att någon hört min önskan...

Idag ska jag ta upp en superfin liten lägenhet, som en fd Vänersborgare och gammal franskkompis säljer. Visst är den underbar! Lisa är verkligen en duktig inredare.







En riktigt GLAD PÅSK önskar jag er!
Stor Kram i

1 kommentar:

  1. Tjooohoooo! Grattis så här lite i efterskott. Härligt att dina önskningar besannades. Stor kram!

    SvaraRadera