lördag 12 november 2011

FoggyMountainDesign + Futureida= FoggyMountainDesign.

Hej,

Sedan jag startade att blogga för en tid sedan, så har jag haft två bloggar. En blogg gentemot mitt inredningsintresse, FoggyMountainDesign och en mot vad jag jobbar med http://futureida.blogspot.com.

Från och med idag så kommer jag enbart att skriva på FoggyMountainDesign, då jag egentligen tycker att de två bloggarna skulle kunna gå hand i hand. Det underlättar också med uppdateringar från min sida...dessutom har jag inte varit lika aktiv på den andra bloggen på ett tag.

Eftersom "futureida" är skriven på engelska, så väljer jag också att snart varva svenska och engelska på denna blogg. Antagligen blir det en kort sammanfattande mening på engelska efter varje inlägg. (...utifall någon undrar).

Tack för att ni läser min blogg!
/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar