söndag 4 december 2011

Anyhow


bild lånad från: tispsytessie.blogspot.com


bild lånad från: alexoslillavrld.blogspot.com

bild lånad från: anyhow.se

bild lånad från: anyhow.se

Hej,
Bloggern på min mac har lagt av. Det handlar säkert om någon inställning...ska undersöka saken närmre snart. Istället fick jag ta fram gamla datorn, som surrar som en hel getingsvärm så fort man skrivit en mening. Blå skärm blir det också nästan varenda gång jag slår på den. Men i alla fall.

Här kommer lite reklam igen för affären Anyhow i Haga. Min vän H och jag var där igår och blev kvar ett bra tag i affären. Det finns många bra julklappar eller andra presenter där. Till skillnad från andra inredningsaffärer i staden, så har Anyhow rimliga priser - ett stort plus! Gå dit och kika eller varför inte titta in i webshopen, som ni hittar i spalten till höger.

Anyhow - a very wonderful interior design shop in Haga, Gothenburg. Please visit their webshop, see in the column to the right on this page.

Enjoy your Sunday,
i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar