måndag 7 december 2009

JULKLAPPSTIPS NR. 10







Smycken från m925 design. Här finns ringar, armband, halsband och örhängen m.m.
Magdalena, som gör smyckena, har en mångårig erfarenhet av silversmide. Hon har en liten affär på Plantagegatan, Linnéstaden, Göteborg. Man kan beställa hennes saker på nätet i webshoppen. (se länk till höger i länklistan). Hon har bra priser, som gör det möjligt för alla att handla. Dessutom är ju hennes smycken helt fantastiskt fina! Själv har jag önskat mig det korta Charlston halsbandet och ringen med en kula.

/Ida

3 kommentarer:

  1. De var verkligen fina. Jag undrar om det inte är den butiken jag ofta går förbi när jag går från skolan. Underbar blogg också =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det fina smycken! Jag träffade Magdalena första gången på sommarstugan, när bygdeföreningen hade försäljning av hantverk. Hon sålde då en hel del fina örhängen. Sedan dess har jag hållit koll på henne och blev såå glad när jag upptäckte att hon öppnat eget - precis där jag bor!

    SvaraRadera
  3. åhh vad roligt. Det är aldrig fel att ha en sådan butik nära =)

    SvaraRadera