torsdag 29 september 2011

A R T I L L E R I E T



Har ni varit där? Artilleriet är en möbel- och inredningsaffär på Magasinsgatan i Göteborg. Priserna må vara höga, men bara självaste atmosfären ger mycket inspiration och energi tillbaka! Och visst - design kostar - det vet jag mycket väl, fast någon gång emellanåt tycker jag att man faktiskt kan få unna sig en dyrare möbel. Personligen kunde jag inte låta bli brickborden. Jag har köpt ett litet och ett större. Det smarta med brickborden är precis som det låter, man kan använda brickan, ta loss den enkelt från stativet. Dessutom är de såklart fina att se på, tycker jag. Just nu har jag också spetsat in mig på en viss lampa, "Lean"...vi får se om lampan kommer att stanna vid att vara en dröm, eller om den någon gång i framtiden blir min!

Gå in på: www.artilleriet.se

De har även en webshop för er som inte kan ta er till Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar