tisdag 23 mars 2010

Rebelform

Hej alla,



I mitten av april kommer jag att hålla till på Bomässan i Vänersborg. Idén startade egentligen i samband med att jag skulle starta eget företag...Nu ser ju situationen annorlunda ut, eftersom jag fått jobb. Jag tänker ändå ställa upp på mässan, för jag tror att det kan bli en kul helg!

På mässan kommer jag att sälja saker av några trevliga tjejer och konstnärer jag träffat de senaste månaderna. En person som jag inte berättat om ännu är Rebecca Elfast. Hon gör fantastiskt fina mönster och tryck. Gå in och kika på hennes websida.
www.rebelform.se


Ha det fint,
Ida

2 kommentarer:

  1. Vad roligt gumman! Det hade varit skoj att komma dit och kika. VArt i Vänersborg är mässan? Krams

    SvaraRadera
  2. Ja :)!

    Mässan är 16-18 april i Nya Bandyarenan (den kan du inte missa...).
    Vore jättekul om du ville kika förbi! Kanske kan jag få sälja några av dina smycken också? Skulle du vilja det?

    Kram Kram

    SvaraRadera