lördag 13 mars 2010

VERNISSAGE BLOMSTERMÅLA & CUORE

Jag har inte lyckats få korten från Danmarksresan. I vanliga ordning hade jag glömt det viktigaste av allt - kameran. Så denna gången fick min lillasyster agera fotograf! Vi lyckades inte ha med oss kameran i alla de roliga inredningsaffärerna (ännu en miss), men däremot kommer det bilder från stranden...Vi hade en systermys-fixar helg, med hemmagjorda ansiktsmasker och massage. Mysigt!

Jag har två tips för dagen. Den första som ni inte får missa:
Anna Lena Mayor Ekeblad har vernissage i helgen, på Blomstermåla, Särö. S och jag var där igår och njöt av vackra tryck och de underbara ugglehalsbanden! Anna Lena är såå duktig! Åk och titta!



Mitt andra tips är från bloggen Husligheter, som lagt upp några jättesöta kuddar från Cuore. Jag kände ett starkt "ha-begär". Visst, är de söta!



Njut av den soliga lördagen!
Kram Ida

3 kommentarer:

  1. härlig inspiration gumman! Ses snart?

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Såklart vi ska :).
    Började nytt jobb i måndags, så det är lite hysteriskt under veckan...men snart snart.
    Hur har du det till helgen?

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Det förstår jag! Jag har också börjat jobba så det är lite mycket för mig också.
    Hmm, helgen har visst hunnit gå, men veckan?!

    SvaraRadera