onsdag 28 september 2011

ÄNTLIGEN TILLBAKA!



Längtan efter att få dela med mig av mina idéer kring design, inredning och pyssel kom tillbaka till mig alldeles nyss. Jag väljer nu att fortsätta med min blogg. Målet är att skriva oftare än en gång per år! Nej, men jag tänker i alla fall skriva några gånger per vecka, vid sidan av mitt heltidsjobb.

Just nu befinner jag mig mitt i ett flyttkaos. Jag letar fina nya möbler, tavlor, porslin, kuddar och bestick. Och mitt i mitt sökande så dyker det upp ett och ett annat guldkorn. Jag förstår att det är nu jag ska dela med mig av vad jag hittar, vad jag tycker är fint. Kanske kan jag på så vis inspirera någon mer därute!

Senast hittade jag en artikel om "Ledigt Liv" i Elle Interiör. "Ledigt liv" är ett samarbete mellan företaget Himla och Allinwood. Se bilden! Själva namnet känns helt rätt i tiden, med tanke på vårt stressade samhälle.

Ha en fin dag,
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar