lördag 6 februari 2010

BJORG JEWELLERY







På sista tiden har jag bara längtat efter den dagen jag kan köpa mig mitt första Bjorg smycke. Jag tycker Bjorg med sin sinne för materialet och uttrycket har fångat en speciell karaktär hos varje smycke. Det är roligt när smycken känns personliga, även om de kanske egentligen inte är det. Det finns olika berlocker med budskap, som träffar en rakt i hjärtat. Mina favoriter är "The heart has reasons..." och "You had me at Hello".

Nu har det ju också öppnat en jättespännande smyckesbutik i Göteborg som säljer bland annat Bjorg. Gå in och kika på Annikas webshop http://www.fabulousliving.se/valt-av-annika-c-316-1.aspx
(se högerspalten). Jag hoppas att ni finner något ni tycker om!



Idag är det Bjorgs dag. Så jag vill ge henne ett särskilt tack för de mest underbara smyckena!
Ha en fin lördag/
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar