måndag 31 oktober 2011

INSPIRATION ALVHEM MÄKLERI

Hej,
Lite inspirationsbilder från Alvhem Mäkleri i Göteborg.


bild lånad från: roomofkarma.blogspot.com


bild lånad från: hemmakatten.blogg.se


bild lånad från: roombysofie.blogspot.com

Den sista bilden med trädtapeten har varit en favorit länge. Synd bara att den synts i varenda inredningstidning och varje hemma-hos reportage de senaste åren. Den börjar nästan bli lite uttjatad. Annars var min tanke att tapetsera min nya hall med dessa träd och tillhörande fåglar. Men tillhörande fåglar menar jag några gröna-krokar som finns på Designtorget. Jag återkommer med bild. Det kanske får bli så i alla fall, en dag.

God morgon, hoppas ni får en fin Halloween! Idag är sista dagen i oktober...snart är vi framme i november och dags för mig att börja med julklappstips.

/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar