söndag 20 november 2011

IKEA, LIVET HEMMA


bild lånad från: frokengronsblog.blogspot.com

bild lånad från: hannasroom.blogspot.com

bild lånad från: smultronblomster.blogg.se

Hej,
Jag är tillbaka. Jag tappade motivationen denna veckan efter lite tråkiga besked. Men idag har jag laddat med bilder jag vill visa för er. Det första inlägget idag är inspiration från Ikeas blogg: Ikea livet hemma. Jag förstår inte att jag har missat den. Jag ger er några smakprov i bilderna här ovanför. Gå in och kika på ikeas blogg...

Hi,
I'm back. I lost my motivation, because of some bad news in the beginning of the week. But now I'm back! The pictures above are from Ikea's blog: Ikea at home. Wonderful pictures and a lot of inspirational persons. Check it out!

/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar