lördag 26 november 2011

Orla Kiely


bild lånad från: moderncraft.blogspot.com

bild lånad från: papernation.co.uk

Hej,

De som känner mig väl, vet att jag tycker mycket om fina anteckningsböcker. Det blir liksom lite roligare att skriva och skissa i en bok med vacker utsida, än i ett vanligt kollegieblock...tycker jag....Orla Kiely är en favorit som jag lärde känna för många år sedan via min dåvarande arbetsgivare, som köpte en alldeles fantastisk plånbok av Orla K på Krypton i Göteborg. I dessa tider kan man ju köpa saker via webshopen. Ni ser länken i högerspalten!

Those of you that know me quite well, also know that I love stationery - books with beautiful textures and colors. Orla Kiely is one of my favourite designers, when it comes to stationery and towels. Check out the webshop, in the column to the right.

Love,
/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar